Meni se posebno sviđa ovaj deo: „"Jedan deo radnika puni džakove sa peskom u našoj mehanizaciji koja se nalazi na Novom naselju.“
Znači, procedura je sledeća:
1. Utovar peska u kamion
2. Prevoz peska do N. naselja (tu im mehanizacija)
3. Istovar peska
4. Pakovanje peska u džakove (lopatanje: jedan drži džak, a drugi lopata, i tako brdo ljudi)
5. Utovar džakova sa peskom u kamion
6. Prevoz džakova do mesta gde su potrebni za zaštitu od poplava
7. Istovar džakova sa peskom (ne iskipavanje – to ne ide jer pucaju džakovi, nego ručno! I opet brdo ljudi)
8. Postavljanje džakova na mesto zaštite
Uglavnom tako je kada neznalice organizuju posao. Nemaju organizacionog znanja pa DVA PUTA TOVARE I VOZE I ISTOVARAJU ISTI PESAK. A nemaju ni iskustva. Naime, nije ovo da prvi puta imamo problem sa obilnim padavinama, pa oni iskusni (koje su ovi novi sklonili kada su se dokopali pozicija u JKP) jako dobro znaju gde treba prvo dejstvovati. Za njih je procedura sledeća:
1. Utovar peska u kamion
2. Prevoz peska do mesta potrebne zaštite
3. Istovar peska
4. Pakovanje peska u džakove (lopatanje: jedan drži džak, a drugi lopata, i tako brdo ljudi)
5. Postavljanje džakova na mesto zaštite
Bulevar Despota Stefana, kod kineske cetvrti, je juce popodne bio potpuno poplavljen. Danas je ponovo prohodno i nadjene su cetiri registarske tablice (SU, VS i 2xNS). Ako neko primeti da mu fali ista neka proveri u skcns fabrici.
Oštecena stabla na Grbavici nisu posledica oluje nego bahatih vozaca koji parkiraju svoje auutomobile ne gledajuci da tu postoji neko drvo koje raste i treba da nam ulepsa zivotni prostor u sivilu i betonu. Takodje apel nadleznima obezbedite parkinge na Grbavici ovo postaje neizdrzivo, parkira se gde ko stigne i kako stigne..
Vrdnik je pod vodom, a stanovnicima je potrebna ogromna pomoć u ispumpavanju vode iz kuća. U nekim kućama voda dostiže i 1,5 metara. Ukoliko neko ima pumpe, pomagajte tim ljudima. Vatrogasci tvrde da su skoro svu opremu po nalogu morali da pošalju u Beograd i ostatak Srbije, pa nemaju sa čim da rade.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Vetar obarao stabla po Novom Sadu
Novi Sad
•15.05.2014.
•16:10 > 18:04
Komentari 13
ZoxNS
coco
Znači, procedura je sledeća:
1. Utovar peska u kamion
2. Prevoz peska do N. naselja (tu im mehanizacija)
3. Istovar peska
4. Pakovanje peska u džakove (lopatanje: jedan drži džak, a drugi lopata, i tako brdo ljudi)
5. Utovar džakova sa peskom u kamion
6. Prevoz džakova do mesta gde su potrebni za zaštitu od poplava
7. Istovar džakova sa peskom (ne iskipavanje – to ne ide jer pucaju džakovi, nego ručno! I opet brdo ljudi)
8. Postavljanje džakova na mesto zaštite
Uglavnom tako je kada neznalice organizuju posao. Nemaju organizacionog znanja pa DVA PUTA TOVARE I VOZE I ISTOVARAJU ISTI PESAK. A nemaju ni iskustva. Naime, nije ovo da prvi puta imamo problem sa obilnim padavinama, pa oni iskusni (koje su ovi novi sklonili kada su se dokopali pozicija u JKP) jako dobro znaju gde treba prvo dejstvovati. Za njih je procedura sledeća:
1. Utovar peska u kamion
2. Prevoz peska do mesta potrebne zaštite
3. Istovar peska
4. Pakovanje peska u džakove (lopatanje: jedan drži džak, a drugi lopata, i tako brdo ljudi)
5. Postavljanje džakova na mesto zaštite
Lignjoslav Pipak
Svedok saradnik
ZoxNS
Zabrinuta
Pepica
Petar
Faith
ns
IgorNS
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H